2010-06-02

Naminis majonezas

Už receptuką esu dėkinga Mantui :)
Reikia: 

  • 2 kiaušinių trynių,
  • 1 šaukštelio garstyčių, 
  • 1-2 šaukštelių alyvyigių aliejaus, tiek pat šviežiai spaustų citrinos sulčių.

Trynius sumaišyti su garstyčiomis, tada maišant pilti aliejų, bet po labai nedaug. Viską gerai išmaišyti, kol gausis kremo tirštumo masė. Pabaigoje supilti citrinos sultis, pipiriukus ir druskytę. Pamaišom ir ragaujam :)

7 komentarai:

  1. Anonimiškas2010-12-10 23:41

    pameginsim,dekojame.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Pamėginkit, tik spalvos neišsigąskit ;)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Anonimiškas2011-03-17 12:35

    pamėginau ir aš. Gavosi puiki konsistencija, spalva irgi visai gera, bet skoniu nelabai buvau sužavėta... kažkaip vis tas aliejus labai jaučiasi.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Gavosi super, dar krapuku imaisiau.

    AtsakytiPanaikinti
  5. Aš kažkaip jo nebekartoju, man atrodo nenusisekęs jis :) Reiks kurią dieną dar kartą pabandyti :)

    AtsakytiPanaikinti
  6. Anonimiškas2012-04-20 19:21

    Kad nebutu prieskonio reike naudoti gera alieju aliejaus pavadinimas natura

    AtsakytiPanaikinti
  7. Anonimiškas2012-04-20 19:28

    Galima pasigaminti kakavyni krema sudetis tapati kaip majonezo tik vietoi garstyciu dedasi du saukstai kakavos

    AtsakytiPanaikinti